niedziela, 16 grudnia 2012

Christmas TAG

Christmas TAG to zabawa polegająca na odpowiedzeniu na kilka pytań, która mają przybliżyć Wam moje święta :3
Do zabawy zaprosiła mnie ness , za co z całego serca dziękuję! :3
Pytania, na które odpowiem:

1Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?
4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
8. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
10. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
12. Odliczasz dni do świąt?
13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
14. Ulubiony zimowy napój?
15. Jak wygląda twój pokój podczas okresu świątecznego? 


No, to lecimmmy ^^
1. Ciężko stwierdzić... Zazwyczaj na 2 tygodnie przed Świętami wszystko planuję, a tydzień przed wcielam w życie swoje plany :3. Kupuję prezenty, robię świąteczne zakupy, sprzątam dom i przygotowuje wszystko na wyjazd do babci, gdzie spędzam Święta :3
2. Kiedy, byłam małą dziewczynką nie wyobrażałam sobie Adwentu, bez kalendarza adwentowego. Nawet się nie zorientowałam, kiedy zaprzepaściłam tą  tradycję. Tak więc, odpowiedź na pytanie drugie brzmi: 'nie, nie posiadam kalendarza adwentowego'. :)
3. "Kevin sam w domu" :3. Mimo, że już od kilku lat praktycznie nie oglądam telewizji w Święta, nie mogłabym świętować ze świadomością, że ten jakże popularny film nie jest dostępny w telewizji :3
4. Oj, jest ich całe mnóstwo :3! Jednak, na chwilę dzisiejszą przed oczami staje mi tylko obraz Saby (pies mojej babci), która chciała wepchnąć swój nosek w wigilijne potrawy :3
5. Hmmm.. U mnie jest troszkę dziwnie.. W moim domu nie ma nawet choinki, gdyż na całe Święta oraz okres między Świętami, a Nowym Rokiem wyjeżdżamy do mojej babci w góry. A, tak poza tym to jest standardowo :3 Jest 12 potraw, choinka, prezenty, pójście na pasterkę itd.
6.  Przede wszystkim niepowtarzalna atmosfera i zapach choinki, a także blask świeczek i lampek choinkowych oraz błysk bombek. W tym jedynym dniu ludzie są dla siebie milsi,a świat wydaje się wspaniały!
7.  Już od ponad 5 lat w każdy Wigilijny poranek ja i mój tata jedziemy do Harrachova (Czechy) na narty, dzięki czemu moja mama i babcia mają spokój :3. Oczywiście, po południu wracamy, a ja staram się pomóc gospodyniom :3  Jest to taka nasza mała tradycja, którą kocham :)
8. Oj, dużo by wymieniać! Przede wszystkim moje ukochane "All I want for Christmas is You" oraz całkiem niedawno odkryta piosenka, którą kocham, czyli "Shake up Christmas"  <3
9. Z lasu :3 A, będą na niej kolorowe bombki,światełka, cukierki, pierniczki i wiele, wiele innych cudownych rzeczy <3
10. Zapach pomarańczy lub mandarynek :3
11. Każdy kolor jest przecudowny i w niesamowity sposób oddaje klimat Świąt :3!
12. Oczywiście! Już nie mogę się doczekać, a pisząc odpowiedzi na te pytania, jeszcze bardziej czuję, zbliżające się Święta! <3
13. Czerwony? :D
14. Herbatka z sokiem malinowym lub gorąca czekolada, a do tego oczywiście, dobra książka! :D
15. Normalnie.. Jak już wcześniej wspominałam, podczas Świąt mój dom stoi pusty, więc z wyjątkiem malutkiego stroika, figurki aniołka oraz świątecznej tapety na laptopie nic specjalnego się nie dzieje :3

Koniec! Naprawdę, nie mam pojęcia, kto brał udział, a kto nie, więc niech każdy czuje się zaproszony! <3
ps.
Dzisiaj dowiedziałam się, że... wygrałam konkurs! I to nie byle jaki, bo organizowany na moim ulubionym blogu u Abi !
Nagrodę miałam wybrać sama, tak więc już wkrótce przybędzie do mnie 
"Czerwona piramida" Rick'a Riordan'a :3
Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę!

12 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi:)
    Gratuluje wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałaś świetną nagrodę! Niestety muszę się ostrzec...
    Jak poznasz Ricka, to Twój koniec! Pokochasz go! :D
    Więc gratuluję. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem.. Stąd wybór nagrody :3 Miałam do czynienia z serią "Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy", którą kocham nad życie, a na "Kroniki Rodu Kane" od dawna mam chrapkę! :3
      Uwielbiam styl autora, niesamowite zwroty akcji oraz nietuzinkowych bohaterów, więc mam nadzieję, że "Czerwona Piramida" stanie na wysokości zadania! :)
      Pozdrawiam cieplutko,
      Monika

      Usuń
  3. gratulacje wygranej :3
    trochę się rozpisałaś w tych odpowiedziach ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe odpowiedzi :)
    i mnie czeka stworzenie podobnej notki, gdyż kilka osób nominowało mnie do tej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię zapach mandarynek i pomarańczy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, że odpowiedziałaś na moje zaproszenie:) Ciekawe odpowiedzi a wygrana przez ciebie książka wydaje się bardzo kusząca ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne pytania i ciekawe odpowiedzi. Sama będę na nie odpowiadała, ponieważ zostałam zaproszona przez jedną z bloggerek. :)

    OdpowiedzUsuń